Ako som už spomínal, venujem sa programovaniu v jazyku C++. Doteraz som robil len 16 bitové aplikácie, avšak rozhodol som sa, že začnem tvoriť 32 bitové aplikcáie pomocou Win32 API. Tí, ktorí vedia programovať, určite vedia, o čom rozprávam!
Ako ináč, chcem sa naučiť pracovat vo MS Visual C++ 6.0, kde kompilujem všetky svoje kody. Určite nie je nikomu známe, že MS Visual C++ patrí medzi najkvalitjenšie kompilátory na svete, a to hlavne preto, že má v sebe zabudované MFC, aj keď je pravda, že nie vždy to potrebujeme použiť. Aby sme povedali, prečo je najlepší, pripomenme si, že sa v nom písal program 3d studio max, velmi známa hra Half-Life, Quake, Unreal Tournament, Return To Castle Wolfenstein, Doom, Diablo a ešte veľmi vela hie! Samozrejme, že nie v samotnom MS Visual C++ sú tieto programy písane, ale sú v nom písane ich engine!!! Tým som nechcel povedať, ze keď vo MS Visual robím aj ja, tak patrím medzi tých najlepších!!!
Jedno krásne pravidlo o programovaní v C++ hovorí: Nedúfaj, jazyk C/C++ sa nikdy nenaučíš!!! Stále v ňom budeš objavovat niečo nové...
Komentáre