RunAway256

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Vývoj hry oficiálne spustený!

Tak a máme zasa niečo nové...

Kedže by sme sa tento rok chceli zúčastniť sútaže Becherova GAME 2006, začali sme pracovať na našom projekte, ktorého vývoj sme oficiálne spustili tento týždeň.

Jedná sa o hru s pracovným názvom NO LIGHT AFTER DEATH od vývojárskeho teamu Obliqued DREAMS. Naše oficiálne webové stránky ešte nie sú spustené, avšak čoskoro sa na adrese http://obliqueddreams.xhosting.cz budete mocť dočítať o nami pripravovanej adventúre, ktorá sa bude podobať hre Resident Evil. Hra je vyvíjana vo WinterMutE Engine, naši grafici pracujú v program 3ds max a MilkShape 3D. Na žačiatok prikladám aspon tri základne skice, na ktoré máme už prvé skúšobne rendery, ktoré sme implentotovali do engine, a máme vytvorené technologické demo. Príbeh hry bude zverejnený na naších webových stránkach, kde bude možné pozrieť si aj sceenshoty z technologického dema.  Ešte možem prezradiť to, že táto hra bude mať akčné prvky.  Z technického hľadiska sú základom tejto hry využívané také isté postupy,  ako využíva hra Syberia, či Longest Journey a pod (Pohyb postavy po predrenderovanom pozadí). Základne prvky hry:

- rozlíšenie 1024x768

- 3D modely postáv

- predrenderované pozadia

- vlastný interface

- temná atmosféra

- originál pripravoné soundtracky

- ingame videa

- logické úlohy

- pripravuje sa dabing 

- a mnho dalšie, čo bude možné vidieť v našom pripravovanom deme.


Dnes som si trocha opakoval programovanie v jazyku C++, aj keď je potrebné spomenúť, že v danom kode sa nevyskytuje žiadný kod, ktorý by sa podobal objektovému programovaniu, avšak zápis kodu je platný v jazyku C++, nie v C.

Program sa volá obliqued a dokáže pracovať s čílami. Program a aj jeho zdrojové kody si možete stiahnuť tu.

 


Denník | stály odkaz

Komentáre

Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014