Kedže by sme sa tento rok chceli zúčastniť sútaže Becherova GAME 2006, začali sme pracovať na našom projekte, ktorého vývoj sme oficiálne spustili tento týždeň.
Jedná sa o hru s pracovným názvom NO LIGHT AFTER DEATH od vývojárskeho teamu Obliqued DREAMS. Naše oficiálne webové stránky ešte nie sú spustené, avšak čoskoro sa na adrese http://obliqueddreams.xhosting.cz budete mocť dočítať o nami pripravovanej adventúre, ktorá sa bude podobať hre Resident Evil. Hra je vyvíjana vo WinterMutE Engine, naši grafici pracujú v program 3ds max a MilkShape 3D. Na žačiatok prikladám aspon tri základne skice, na ktoré máme už prvé skúšobne rendery, ktoré sme implentotovali do engine, a máme vytvorené technologické demo. Príbeh hry bude zverejnený na naších webových stránkach, kde bude možné pozrieť si aj sceenshoty z technologického dema. Ešte možem prezradiť to, že táto hra bude mať akčné prvky. Z technického hľadiska sú základom tejto hry využívané také isté postupy, ako využíva hra Syberia, či Longest Journey a pod (Pohyb postavy po predrenderovanom pozadí). Základne prvky hry:
- rozlíšenie 1024x768
- 3D modely postáv
- predrenderované pozadia
- vlastný interface
- temná atmosféra
- originál pripravoné soundtracky
- ingame videa
- logické úlohy
- pripravuje sa dabing
- a mnho dalšie, čo bude možné vidieť v našom pripravovanom deme.
Dnes som si trocha opakoval programovanie v jazyku C++, aj keď je potrebné spomenúť, že v danom kode sa nevyskytuje žiadný kod, ktorý by sa podobal objektovému programovaniu, avšak zápis kodu je platný v jazyku C++, nie v C.
Program sa volá obliqued a dokáže pracovať s čílami. Program a aj jeho zdrojové kody si možete stiahnuť tu.
Komentáre